Microsoft in OpenAI v Bing Chat uvajata ustvarjanje slik DALL-E 3
Microsoft se pripravlja, da bo v svoje možnosti klepeta neposredno vključil revolucionarno funkcijo, generatorja slik DALL-E 3 podjetja OpenAI. S to prihajajočo integracijo bodo uporabniki lahko nemoteno prehajali med besedilnimi in vizualnimi interakcijami. Funkcija, ki bo za premijske poslovne stranke ChatGPT predvidoma izšla oktobra, bo uporabnikom omogočila, da nekaj natipkanih stavkov brez težav spremenijo v žive slike. Vendar pa časovni okvir za integracijo DALL-E 3 s platformo Bing ostaja zavit v nejasnosti, saj niso navedeni nobeni konkretni datumi.
Microsoft je z namenom, da bi uporabnikom obogatil nakupovalno izkušnjo, v platformo Bing vpletel več inovativnih funkcij. Ena od teh izboljšav izstopa: interaktivni poizvedovalni sistem. Bing lahko zdaj začne dialog z uporabniki in jim postavlja konkretna vprašanja o tem, kako nameravajo izdelek uporabljati. Cilj te interaktivne funkcije, ki temelji na personalizaciji, je zagotoviti, da uporabniki najdejo izdelke, ki ustrezajo njihovim posebnim potrebam. Poleg priporočil za izdelke je Bing zdaj sposoben uporabnike usmerjati tudi na razpoložljive kode za popuste, kar še izboljša njihovo nakupovalno izkušnjo. Ključni vidik teh inovacij je Bingova nova sposobnost, da si zapomni in se sklicuje na pretekle interakcije z uporabniki, kar omogoča bolj kontekstualno ustrezne in prilagojene odzive.
Razvoj Binga omogoča vpogled v Microsoftovo strateško zavezništvo z OpenAI. Kot eden prvih Microsoftovih izdelkov je Bing izkoristil to partnerstvo in postavil temelje za prihodnje integracije. Microsoft predvideva izboljšano in robustno platformo, ki jo bo moč tega sodelovanja še okrepila.
V začetku leta je Microsoft poskušal osvežiti identiteto storitve Bing. To je storil z raziskovanjem zmogljivosti generativne umetne inteligence. Pri tem je uporabil cenjeno tehnologijo GPT podjetja OpenAI. To je pomenilo prelomno fazo za Bing, ki se je spremenil v interaktivnega klepetalnega robota. Uporabniki lahko zdaj dobijo odgovore na svoja vprašanja, prejemajo kurirane novice, raziskujejo prilagojene nakupovalne priročnike in dostopajo do številnih drugih dinamičnih storitev.