3-minutna vaja hvaležnosti lahko pomaga, da boste srečnejši

Hvaležnost vam lahko pomaga, da boste srečnejši. Kar zadeva znanost, ki stoji za hvaležnostjo, so različne študije med hvaležnostjo in srečo odkrile močne povezave. Harvard Health na primer navaja raziskavo, ki jo je opravil psiholog dr. Martin EP Seligman z Univerze v Pensilvaniji. 

Seligman je ugotovil, da ko so udeleženci študije pisali in osebno dostavili pisma hvaležnosti ljudem, ki se jim za prijaznost niso ustrezno zahvalili, so udeleženci takoj pokazali veliko povečanje rezultatov sreče.

Druga študija, objavljena v Personality and Individual Differences, je pokazala, da hvaležni ljudje doživljajo manj bolečin in poročajo, da se počutijo bolj zdravi kot ljudje, ki se ne bi opisali kot posebej hvaležni.  

Ko ste pristno hvaležni … pritegnete ljudi, stvari, priložnosti, ki vam ustrezajo. Lahko traja nekaj časa, ne zgodi se vedno čez noč. Ker se to ne zgodi takoj, mnogi menijo, da hvaležnost deluje.

Hvaležnost vedno deluje, predvsem pa deluje ob pravem času.

Kako deluje 3-minutna vaja hvaležnosti?

  • 1. minuta: Poiščite si prostor kjer čutite mir in se udobno namestite. Razsvetljava, sveče, slike, nostalgični predmeti in dnevnik so koristna orodja za ustvarjanje meditativne scene.
  • 2. minuta: Zdaj, ko ste se udobno namestili, vzemite svoj dnevnik ali najljubše pisalo ter napišite fizični seznam tega, za kar ste hvaležni. Seznam je lahko kratek ali dolg. Cilj je zamisliti si vsaj tri do pet ljudi, krajev ali stvari, ki vaše telo in duha spravijo v veselo stanje. Pomembno je, da poskusite začutiti ta čustva, namesto da samo naštevate stvari. 
  • 3. minuta: Medtem ko sedite v stanju hvaležnosti, globoko in počasi dihajte. Pretopite se v te občutke in misli. Pomaga, če zaprete oči in položite roke na srce, da vzpostavite prisotnost in se uglasite s svojim telesom. Storite karkoli vam ustreza, da podaljšate to obdobje sreče, preden odprete oči in nadaljujete svoj dan.

Bistvo je naslednje: začnite s prakso hvaležnosti in se je držite. Ne bo vam žal.

vir Foto: Pexels

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja