Za boljši spanec pred spanjem jejte ta sadeža

Zdravstveno stanje in stresen vsakdanjik, lahko resno ogrozi vaš spanec. Na srečo je to težavo mogoče ublažiti z nekaj preprostimi spremembami. Nekateri strokovnjaki za daljši in kakovostnejši spanec priporočajo sadje. Za najbolj koristne pri izboljšanju učinkovitosti spanja so se izkazali kivi in višnje.

Asia Pacific Journal of Clinical Nutrition je prednosti kivija za spanje poudaril prvi. Po raziskavi, ki jo je objavila revija, kivi vsebuje številne spojine, med drugim antioksidante in serotonin, ki ugodno vplivajo na zdravljenje motenj spanja.

Do te ugotovitve so znanstveniki prišli po raziskavi na vzorcu 24 anketirancev, starih od 20 do 55 let. Vsi udeleženci so štiri tedne vsak večer uživali kivi, uro pred spanjem. Po štirih tednih so pokazali večjo zaspanost pred spanjem. Prav tako se je skrajšal čas, ki so ga potrebovali, da zaspijo.

“Skupni čas spanja in učinkovitost spanja sta se znatno povečala,” trdijo avtorji študije, čeprav pozivajo k nadaljnjim raziskavam za potrditev teh učinkov.

Klinični psiholog Michael Breus meni, da kivi ni edino živilo, ki spodbuja spanec.

“Tu so tudi temno listnata zelenjava, banane, oreščki, semena, agrumi, paradižnik in cela zrna. Živila z visoko vsebnostjo kalcija pomagajo povečati raven melatonina,” trdi.

Drugo pogosto omenjeno sadje, ki spodbuja spanec, so višnje. V eni majhni študiji, ki jo je izvedla Louisiana State University, je trpek sok višenj čas spanja starejših oseb z nespečnostjo podaljšal za 84 minut.

Vir Foto: Pexels

Ne spreglejte…

Kaj jesti pred spanjem? Izberite kaj zdravega

Čeprav smo že slišali, da je prigrizek pred spanjem povezan s povečanjem telesne teže, zdaj vemo, da je to večinoma mit. A slednje ne pomeni, da tisto, kar boste jedli pred spanjem, čez čas ne bo vplivalo na vašo težo ali na sposobnost trdnega spanca.

V idealnem svetu bi vsak od nas po dnevu, polnem fizične aktivnosti, pojedel zdravo in lahko večerjo in se nato dobro naspal do naslednjega jutra. Vendar je realnost bolj zapletena in pogosto ostanemo budni veliko dlje, kot bi morali. Jemo brez pravega načrta in programa, mnogi pa med tem posegamo po nočnem prigrizku tik pred spanjem… več tukaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja