Oblikujte svojo zadnjico s 15-minutnimi dnevnimi vajami

Spoznajte se s kratkimi vajami, s katerimi je zagotovljena čvrsta zadnjica. Prepričani smo, da je čvrst in napet trebuh visoko na seznamu fitnes ciljev za vse tiste, ki se odločijo za disciplino in trening.

Ko gre za vaje za zadnjico, Sivan Fagan, CPT pravi, da lahko veliko večji učinek dosežete, če poskusite izvajati gibe z eno nogo. Gre za stabilnost nog, kolkov, kolen in gležnjev. Takšne vaje bodo koristne za moč celotnega spodnjega dela telesa, predvsem pa za zadnjico. Vsekakor bodo vse vaje, povezane s spodnjim delom telesa, pripomogle k gibljivosti telesa, z rednimi vajami pa ga bodo tudi okrepile.

15 minut na dan za oblikovano zadnjico

Zelo pomembno je, da vse vaje izvajate pravilno, da bodo imele učinek. Odlično je, da boste rezultate vaj videli tudi na drugih delih telesa, kot so pas, stegna in trebuh. Tako bo celotno telo lepše oblikovano.

Vse, kar morate storiti za te vaje je, da si vzamete 10-15 minut. Oglejte si jih nekaj, ki smo jih izbrali:

vir Foto: Pexels Portal24

Ne spreglejte…

Želite pospešiti svoj metabolizem? Naredite to s temi živili

Metabolizem je modni izraz za opis zapletenih poti v naših celicah in telesih, ki na koncu ohranjajo gibanje in delovanje telesa. Končni produkt presnove je energija, ki je potrebna za vitalne funkcije v telesu, kot so prebava, dihanje, rast in drugo.

Zdravnica in strokovnjakinja za zdravje žensk dr. Samantha Schleiger pojasnjuje, da lahko uravnotežena prehrana, sestavljena iz živil, bogatih s hranili, pomaga optimizirati presnovno funkcijo. Zdrava živila in pijače lahko podpirajo zdravo presnovo. To so kakovostne beljakovine, zdrave maščobe, sadje in zelenjava, cela zrna, začimbe, zeleni čaj, voda. Nekatera živila potrebujejo več energije za prebavo in pospešitev metabolizma, vključno z različnimi vrstami beljakovin, kot so piščanec, ribe, pusta govedina, jajca in stročnice… več tukaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja